SUPPORT

Masters supportteam erbjuder expertis till alla Masters lösningar för att ett optimalt utnyttjande av programvaran uppnås. Vi är hängivna att hjälpa dig att få största möjliga värde av Masters lösningar och för att du ska lyckas med uppgifter och projekt med plattformen.

Master erbjuder gratis systemstöd för alla sina kunder. Stöd ges genom ditt lokala Master kontor eller direkt från Master International. Se fullständig lista över supportalternativ nedan.

 

Onlinehjälp

Se till att du drar nytta av Metis onlinehjälpen som finns bekvämt tillgänglig direkt från programvaran. Denna inbyggda hjälp ger omedelbara och steg-för-steg-instruktioner som beskriver den specifika uppgift som du för närvarande arbetar med.

 

Emailsupport

Supporten är bemannad från 8:30 till 4:30 CET / CEST. Vi tar emot email dygnet runt och ser till att er fråga besvaras. Skriv till support@master.se.

 

Telefonsupport

Supporten är bemannad från 8:30 till 4:30 CET / CEST. För telefonsupport ring 08-324242.

 

Whitepapers och systeminformation

Registrerade användare av Metis plattformen har tillgång till dokumentation, whitepapers och detaljerade beskrivningar av olika funktioner och arbetsflöden. Vänligen kontakta supporten

 

Systemsupport

Masters supportteam erbjuder expertis till alla Masters lösningar för att ett optimalt utnyttjande av programvaran uppnås.

Läs mer

Downloads

Läs mer om Master lösningar och de värden som skapas för din organisation. Hela vårt sortiment av broschyrer och faktablad finner du under fliken Download

Läs mer

Testtagare

Om du nyligen har genomfört eller är på väg att genomföra ett arbetspsykologiskt test, kan den här sidan förse dig med information om hur du kan förbereda dig och vad du kan förvänta dig.

Läs mer

FAQ

Här har du tillgång till information som hjälper dig att implementera och använda Masters lösningar.

Gå till FAQ