{{office.HeaderText}}

{{office.Address}}

{{office.TeleponeNumber}}

{{office.MobileNumber}}

{{office.Email}}

< Tillbaka till Support

VIKTIGA INSTÄLLNINGAR FÖR ADMINISTRATOR

När du har loggat in i MPP behöver du göra ett antal grundläggande inställningar - klicka in dig via företagsnamnet högst upp:

Via Min Profil/My Profile:

  • Byt språk i programvaran (finns tillgängligt för alla behörigheter)

Via Inställningar kan du som är Administrator i systemet göra följande:

  • Meddelande vid påbörjat/slutfört test och Criteria under Aviseringar
  • Lägga upp, ta bort och redigera användare under Användare
  • Sätta upp säkerhetsroller och behörighet under Grupper
  • Förfallodatum, automatisk radering, aktivera papperskorg under GDPR
  • Ställa in standardinställningar för din tester (val av testversion, norm och vilken rapport kandidat kan ladda ner) under Test
  • Ladda upp logotyp till rapporter under Rapporter
  • Aktivera och skriv er egen testpolicy för kandidater, på olika språk, under Policyer
  • Hitta statistik för er testanvändning under Användarstatistik
  • Redigera och skapa E-postmallar för testinbjudningar och påminnelser till kandidater